- Να δημιουργήσει ένα φιλόξενο, ήρεμο κι οργανωμένο περιβάλλον στη τάξη
- Να προσαρμόζει κάθε φορά όταν αυτό είναι απαραίτητο, τις δραστηριότητες στις δυνατότητες του παιδιού
- Να φροντίζει να δίνει απλές και σαφείς οδηγίες ώστε να γίνονται απόλυτα κατανοητές
- Να ενισχύει τη λήψη αποφάσεων, εισάγοντας σταδιακά τις επιλογές που υπάρχουν και δίνοντας έτσι στο παιδί την ευκαιρία να αποφασίζει τι είναι καλύτερο για εκείνο. Αυτό θα βοηθήσει πολύ στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης του παιδιού.
- Να ξεκινά με εύκολες δραστηριότητες και σταδιακά να εισάγει τις περισσότερο απαιτητικές.
- Να διαβεβαιώνει ότι το παιδί έχει κατανοήσει πλήρως αυτό που του ζητείται.
- Να σχεδιάζει εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το παιδί με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή.
- Να ελέγχει ανά τακτά χρονικά διαστήματα την πρόοδο του παιδιού.
- Να συνδεθεί με το διεπιστημονικό προσωπικό που εργάζεται με το παιδί (λογοθεραπευτής, εργοθεραπευτής, ειδικός παιδαγωγός, ψυχολόγος, παιδοψυχίατρος)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου