1ο
Στάδιο
|
Προτρέπουμε το παιδί
να γράψει σε ένα χαρτί μία λίστα με τα ονόματα των «ηρώων» που θέλει να
χρησιμοποιήσει στην ιστορία που θα φτιάξει. Οι «ήρωες» θα είναι πρόσωπα από την ζωή του ( η μητέρα
του, ο πατέρας του, αδέλφια, φίλοι, συγγενείς, δάσκαλοι, το ίδιο το παιδί)
|
2ο
Στάδιο
|
Στη συνέχεια,το ενθαρρύνουμε να γράψει μία ιστορία με
κεντρικό συναισθήματα τον θυμό και τον φόβο. Το παιδί διαλέγει ποια πρόσωπα
θα χρησιμοποιήσει και φτιάχνει την ιστορία.
|
3ο
Στάδιο
|
Στη συνέχεια, το παιδί καλείται να γράψει μία ιστορία
με κεντρικά συναισθήματα την χαρά και την λύπη. Το παιδί διαλέγει ποια
πρόσωπα θα χρησιμοποιήσει και φτιάχνει την ιστορία.
|
4ο
Στάδιο
|
Τέλος, το παιδί διαβάζει τις ιστορίες που έγραψε και
ακολουθεί συζήτηση για τις επιλογές που έκανε (αντιστοίχηση προσώπου και
συναισθήματος- γιατί επέλεξε κάθε το
συγκεκριμένο συναίσθημα με τον συγκεκριμένο ήρωα- συμβαίνει και στην
πραγματικότητα αυτό;)
|
Σημειώσεις:
|
Παραλλαγή
– επέκταση:
Μετά την αφήγηση των ιστοριών, μπορεί να ακολουθήσει
δραματοποίηση τους μέσω ενός θεατρικού μεταξύ εμάς και του παιδιού ή μέσω ενός κουκλοθεάτρου.
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου