Υλικά:
Κόλλες Α4
Οδηγίες
Ιο
Στάδιο
|
Προτρέπουμε το
παιδί να επιλέξει ένα πρόσωπο του περιβάλλοντός του και να του γράψει τις
σκέψεις του και τα συναισθήματά του.
|
|
|
2ο Στάδιο
|
Στη συνέχεια, γράφουμε κι εμείς ένα γράμμα σε ένα πρόσωπο.
|
|
|
3ο Στάδιο
|
Στη συνέχεια, διαβάζουμε φωναχτά ο ένας το γράμμα του
άλλου.
|
|
|
4ο Στάδιο
|
Τέλος, ακολουθεί συζήτηση σχετικά με τα συναισθήματα που υπάρχουν
σε κάθε γράμμα και τα θέματα που προκύπτουν ως προς τη σχέση μας με το
πρόσωπο που διαλέξαμε.
|
|
|
Σημειώσεις:
Η δραστηριότητα
αυτή έχει ως στόχο την
κοινωνικοσυναισθηματική έκφραση των παιδιών και προτείνεται σε
περιπτώσεις που το παιδί έχει χάσει λόγω
θανάτου κάποιο αγαπημένο πρόσωπο. Ωστόσο, αυτή η άσκηση μπορεί να
πραγματοποιηθεί και για άλλες περιπτώσεις (π.χ αγαπημένα πρόσωπα με τα οποία έχουμε δυσκολίες στην
επικοινωνία, είτε λόγω πραγματικής είτε λόγω συναισθηματικής απόστασης).
Παραλλαγή
– επέκταση
|
Ως παραλλαγή αυτής
της άσκησης, προτείνουμε να γράψουμε μαζί ένα γράμμα ο ένας προς τον άλλο, μέσα
στο οποίο να αποκαλύπτουμε συναισθήματα (θυμός, χαρά, αγωνία, φόβος, ζήλια) και
σκέψεις ή παράπονα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου