Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

"Δεν έχω απωθημένα" αποκαλύπτει ο Λάμπης Λιβιεράτος στα Ψυχοπερπατήματα

Κυριε Λιβιεράτε, μετά από μία μακρόχρονη απουσία στο χώρο της δισκογραφίας, επανέρχεστε δυναμικά με ένα καινουριο κομμάτι, το «ΓΥΡΙΣΕ ΞΑΝΑ» σε μία συνεργασία με τον rapper Bo. Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Με τον ΒΟ γνωριστήκαμε τυχαία μέσω μιας κοινής μας φίλης. Συζητήσαμε λίγο και τον συμπάθησα αμέσως γιατί εκτός από σημαντικός μουσικός και καλλιτέχνης είναι και εξαιρετικός άνθρωπος. Μας έβαλε την ιδέα η φίλη μας να συνεργαστούμε, ήρθε και με είδε σ ενα live μου στο CASH και μετά τα πράγματα πήραν το δρόμο τους μέχρι τη δημιουργία του " Γύρισε ξανά".

Πώς έχετε οραματιστεί αυτό το καινούριο ξεκίνημα σας στον καλλιτεχνικό χώρο και τι θα θέλατε να πετυχετε σε αυτόν το νέο κύκλο που ξεκινά στην καριέρα σας;

Τίποτα περισσότερο απ αυτό που κάνω 22 χρόνια τώρα. Να δίνω στον κόσμο όσο το δυνατόν καλύτερα τραγούδια και να επικοινωνώ μαζί τους μέσω της μουσικής, φυσικά να το απολαμβάνω κι εγώ αφού είναι κάτι που τόσο πολύ το αγαπάω.

Εκτός από το ταλέντο σας στη μουσική, έχετε αποφοιτήσει και από τη Δραματική σχολή Γ. Θεοδοσιάδη. Αν σας δινόταν η ευκαιρία θα θέλατε να συμμετέχετε ξανά σε κάποια θεατρική παρασταση; Αν ναι, τι είδος θα επιλέγατε;

Το έκανα και πρόσφατα πριν τρία χρόνια όταν μου δόθηκε η ευκαιρία και είχα την τιμή να λάβω μέρος στην παράσταση " Μαρινέλλα το μιούζικαλ" δίπλα στην μοναδική Μαρινέλλα και σε πολύ αξιόλογους ηθοποιούς. Θα το έκανα και πάλι με χαρά αν μου πρότειναν κάτι αντίστοιχο μιας και το μιούζικαλ είναι η μεγάλη μου αγάπη γιατί συνδυάζει και το τραγούδι και την υποκριτική.

 Θα θέλατε να ασχοληθείτε με την πολιτική; Σας εχει γίνει ποτέ πρόταση να συμμετέχετε σε ψηφοδέλτιο κάποιου κόμματος;

Μου έχει γίνει πρόταση και είναι κάτι που θα το ήθελα να ασχοληθώ με τα κοινά, αρκεί να μπορούσα πραγματικά να προσφέρω κάτι μέσα απ αυτό για το καλό των συνανθρώπων μου. Δε ξέρω όμως  αν θα μπορούσα να κάνω τελικά πράξη κάποιες ιδέες μου, οπότε προς το παρόν το αφήνω στην άκρη...

 Ποιά είναι η άποψή σας για τα γεγονότα που εκτυλίσσονται στην πολιτική σκηνή της χώρας; Ανήκετε στους αισιόδοξους συμπολίτες μας ή σ’ εκείνους που παραμένουν απογοητευμένοι και δυσαρεστημενοι;

Είμαι απο τη φύση μου αισιόδοξος άνθρωπος, αγαπώ πολύ την Ελλάδα και πιστεύω πως όσο άσχημα κι αν είναι τα πράγματα στο τέλος πάντα κάτι γίνεται και επιβιώνουμε και γλυτώνουμε απο το χειρότερο.
  
Ας αλλάξουμε κλίμα. Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας. Πώς θα τον περιγράφατε;

Είμαι άνθρωπος ανυπόμονος και όταν βάλω κάτι στο μυαλό μου θα το κάνω ο κόσμος να χαλάσει. Έχω όμως πάντα ανθρώπους πιο λογικούς απο εμένα δίπλα μου που με φρενάρουν αν κάτι πάω να κάνω επιπόλαια, οπότε με μια δεύτερη πάντα σκέψη μαζεύομαι όταν αυτό είναι απαραίτητο γιατί δε θέλω να μετανιώνω για τις πράξεις μου ακόμη κι αν κάνω λάθος. Είμαι αρκετά υπεύθυνος άνθρωπος και αναλαμβάνω πάντα και πλήρως την ευθύνη των πράξεων μου και του λόγου μου.
  
Πόσο πιστεύετε ότι εχει αλλάξει ο εαυτός σας τα τελευταία χρόνια; Είστε ικανοποιημένος ή όχι από αυτή την αλλαγή;

Θέλω να πιστεύω οτι αλλάζω προς το καλύτερο και το πιο ώριμο. Έχω πολλές εμπειρίες στη ζωή μου που νομίζω ότι παίζουν καθοριστικό ρόλο πια στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μου και του τρόπου σκέψης μο.υ 
  
Ένα πολύ γνωστό σας τραγούδι είναι το «Ας είχα τη δύναμη..» , Αν σας προέτρεπα να συμπληρώσετε αυτή την πρόταση, τι θα λέγατε;

Ας είχα τη δύναμη στο τέλος να βαδίσω...χωρίς να μετανιώσω για το παραμικρό...

Ποιοί είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στη ζωή σας αυτή τη στιγμή και τι θα θέλατε να τους ευχηθείτε;

Τα παιδιά μου και οι φίλοι μου. Θέλω να τους ευχηθώ δύναμη ψυχής και αντοχή, αισιοδοξία και πολλά χαμόγελα στη ζωή τους.

Ο Λάμπης Λιβιεράτης νιώθει χορτασμένος από τη ζωή; Υπάρχει κάτι ακόμη που θα θέλατε να ζήσετε κι ίσως ακομη δεν το έχετε τολμήσει;
  
Δόξα τω Θεω δεν έχω κανένα απωθημένο και κανένα παράπονο απο τη ζωή μου. Κρατάω και τις κακές στιγμές της σαν γνώση και εμπειρία για να πάω μπροστά και τις καλές της για ναχω να θυμάμαι και να εξιστορώ στα...εγγόνια μου...

Εμφανιζεστε σε μικρές μουσικές σκηνές.  Είναι κάτι που προτιμάτε και γιατί;

Δεν έχω πρόβλημα και με τις μεγάλες σκηνές. Αγαπώ όλους τους χώρους, αρκεί να μπορώ να κάνω αυτό που θέλω και να δίνω στον κόσμο αυτό που θέλει, δηλαδή χαρά και διασκέδαση που τόσο το έχουμε ανάγκη.


 Πού θα μπορούσαμε να σας δούμε live αυτή την περίοδο;

΄Εχω κάποιες σταθερές βάσεις κάθε Πέμπτη εναλλάξ στο CASH στο Κεφαλάρι και στο OPUS στη Γλυφάδα. Απο εκεί και πέρα συνεργάζομαι με αρκετές σκηνές στην Αθήνα αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα και την Κύπρο. Αναρτώ το πρόγραμμα μου στις σελίδες μου στο facebook όπου και μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να ενημερωθεί και να έρθει κάπου που εμφανίζομαι.

Σας ευχαριστούμε πολύ και καλή σας συνέχεια στην πραγματοποίηση των στόχων σας!

Εγώ σας ευχαριστώ και εύχομαι με τη σειρά μου τα καλύτερα σε όλους μας.





















0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου