1ο
Στάδιο
|
Προτρέπουμε το
παιδί να γράψει μία ιστορία στο τρίτο πρόσωπο για έναν ήρωα που πηγαίνει στο
σχολείο.
|
2ο
Στάδιο
|
Εισάγουμε στις ιστορίες του παιδιού έναν ήρωα (π.χ.
έναν συμμαθητή του κεντρικού ήρωα) ο οποίος δημιουργεί προβλήματα μέσα στην
τάξη και ενοχλεί, χτυπάει συνέχεια τον
κεντρικό ήρωα του παιδιού. Το παιδί καλείται να προσαρμόσει την ιστορία του,
καταγράφοντας συναισθήματα που του δημιουργούνται με «τον εισαγόμενο» ήρωα.
|
3ο
Στάδιο
|
Αυτή τη φορά, εισάγουμε στις ιστορίες του παιδιού έναν
ήρωα (π.χ. έναν συμμαθητή του κεντρικού ήρωα) ο οποίος βοηθάει τον κεντρικό
ήρωα, είναι καλός φίλος και περνούν ευχάριστα μαζί. Το παιδί καλείται να
προσαρμόσει την ιστορία του, καταγράφοντας συναισθήματα που του
δημιουργούνται με «τον εισαγόμενο» ήρωα.
|
4ο
Στάδιο
|
Τέλος, ακολουθεί συζήτηση για ποικίλα θέματα όπως «με
ποιον από τους δύο εισαγόμενους ήρωες μοιάζεις περισσότερο όταν είσαι στο
σχολείο; Τί συναισθήματα μπορεί να νιώθουν οι συμμαθητές σου για εσένα; Τί
συναισθήματα σου δημιουργήθηκαν όταν έγραφες τη ιστορία;»
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου