Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Η πρωταθλήτρια της ενόργανης γυμναστικής Βάσω Μιλλούση αποκαλύπτεται: "Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου"

Κυρία Μιλλούση, ποιες ειναι οι εικόνες που φέρνετε μαζί σας από το ευρωπαικό πρωτάθλημα στο Μονπελιέ που διεξήχθη πριν από μερικές μέρες;

Mε την επιστροφή μου από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα,τα συναισθήματα μου ειναι ανάμεικτα. H γλυκιά γεύση του τελικού και μια πικρή λόγω του οτι έφτασα τόσο κοντά στο μετάλλιο και δεν το άγγιξα.

Από τα παγκόσμια πρωταθλήματα και τις Ολυμπιάδες στις οποίες έχετε συμμετάσχει, υπάρχει μία στιγμή που σας συγκινεί και μένει ανεξίτηλη στη θύμηση σας;
         
H μοναδική στιγμή που μπήκα στο στάδιο να αγωνιστώ στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου... Δεν θα ξεχάσω ποτέ πως ένιωσα είπα: “τα κατάφερα!”. Πριν αγωνιστώ, έφτασα μετά από δώδεκα χρόνια από την πρώτη μου Ολυμπιάδα να ξανα αγωνίζομαι!

Έχετε δημιουργήσει φιλίες με συναθλήτριές σας ή στον πρωταθλητισμό αυτό δεν είναι εφικτό;

Έχω δημιουργήσει οικογενειακές σχέσεις.. Πλέον τους περισσότερους μέσα στο Γυμναστηριο τους θεωρώ οικογένεια μου, 25 χρόνια ειναι αυτά.. Με τον προπονητή μου είμαστε μαζί 23 χρόνια !

Τι συμβολιζει για εσάς η γυμναστική;

Ειναι η ζωή μου , τα όνειρα μου, οι φιλοδοξίες μου και οι πιο έντονες στιγμές της ζωής μου μέχρι τωρα!

Ο πρωταθλητισμός φέρει περισσότερο θετικά ή αρνητικά φορτισμενα συναισθήματα;

Αν  αναλογιστεί κανείς την κούραση, την πίεση και την ψυχική κόπωση  που βιώνουμε οι αθλητές καθημερινά, θα έλεγες ότι φέρει περισσότερο αρνητικά συναισθήματα, όμως ειναι τόσο έντονο το συναίσθημα της επιτυχίας όταν υλοποιείς τον στόχο σου που καλύπτει κάθε τι αρνητικό!

Περιγράψτε με τρεις λέξεις τον εαυτό σας.

Ευαίσθητη, δυναμική, προσγειωμένη.

 Ποια είναι η πιο βαθιά σας επιθυμία για τα επόμενα χρόνια που έρχονται;

Θα ήθελα να παραμείνει το όνομα μου στο χώρο μου γραμμένο με όμορφα γράμματα και να μεταδώσω σε νεα παιδιά την γνώση και την εμπειρία που έχω κερδίσει.

Πόσο εύκολα συγχωρείτε τον εαυτό σας και τους άλλους;

Δυστυχώς, ειμαι πολύ αυστηρή  με τον εαυτό μου,αλλά συγχωρώ εύκολα τους άλλους έτσι δεν κρατάω κακίες.

Η πειθαρχία σίγουρα υπάρχει στην δραστηριότητά σας ως αθλήτρια. Στους υπόλοιπους τομείς της ζωής σας, νιωθετε το ίδιο οργανωμένη; Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι;

Η πειθαρχία που έχω απόκτησει λόγω της γυμναστικής με ακολουθεί παντού στη ζωή μου.. Όμως, λόγω πίεσης πολλές φορές γίνομαι αναβλητική ειναι κάτι που προσπαθώ να αντιμετωπίσω.

Έχετε μετανιώσει ποτέ για κάτι που έχετε κάνει;

Όταν γύρισα από τους Ολυμπιακούς αγώνες του Sydney με ανάγκασε η Ομοσπονδια να ανέβω Θεσσαλονίκη γιατί μου διέκοψαν τη συνεργασία με τον προπονητή μου.. Τότε, οι επιλογές μου ήταν ή να ανέβω ή να σταματήσω. Εγώ αποφάσισα να πάω στα 16 μου μόνη μου στη Θεσσαλονίκη .. Τελικά, αυτό αποδέχθηκε λάθος, αν και στην πορεία πέρασα πολυ όμορφα. Για την καριέρα μου, όμως ήταν καταστροφικό..

Πότε ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε πολύ «δυνατά»;

Πολλές φορές γελάω και μάλιστα δυνατά, επιδιώκω να βρίσκομαι με ανθρώπους χαρούμενους, γεμάτους ενεργεία και διάθεση γιατί πιστεύω πολυ στην ενέργεια που μεταφέρεται.. Έτσι, λοιπόν όταν γελάω, γελάω δυνατά!

Αν ξέρατε πως αύριο δεν υπάρχει, τι θα επιλέγατε να κάνετε σήμερα;

Προσπαθώ να ζω τη κάθε μέρα ξεχωριστά και να τη γεύομαι όσο μπορώ περισσότερο.. Ειναι ένα μάθημα που πήρα μετά από δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μου.. Αν και πολλές φορές παρασύρομαι στη ρουτίνα της καθημερινότητας , ευτυχώς το καταλαβαίνω γρήγορα και ξανα χαλαρώνω.

Η Ολυμπιάδα στο Ρίο τί προσδοκίες σας δημιουργεί;

Το Ρίο και οι Ολυμπιακοί αγώνες ειναι από μόνα τους μεγάλη προσδοκία για την ηλικία μου αλλά και ως τρίτη συμμετοχή .. Από εκεί και πέρα, αν όλα πάνε καλα, θέλω να γίνω ολυμπιονίκης. Αυτό ειναι το όνειρο κάθε αθλητή.. Φυσικά ολυμπιονίκης θεωρείσαι όταν καταλάβεις μία από τις οχτώ πρώτες θέσεις, αρκεί να περάσω στον τελικό. Θα ήθελα να συμπληρώσω οτι χωρίς τη σημαντική βοήθεια του χορηγού μου stoiximan.gr δεν θα μπορούσα καν να σκέφτομαι το Ρίο.

Σας ευχαριστούμε πολύ, καλή σας συνέχεια και πολλές επιτυχίες στον δρόμο σας.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου